Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2011

ΧΟΧΟΧΟΧΟ



χρόνια πολλά σε όλους και καλά να περάσετε με τους δικούς σας ανθρώπους!!!Και το νου σας φρόοοοονιιιιιμαααααα ,ή περίπου τώρα δε θα κάτσουμε να ασχοληθούμε με ασήμαντες λεπτομέρειες :p

Επίσης έχω να πω ότι με την κρίση νομίζω ότι θα αναθεωρήσω και θα αρχίσω να πιστεύω στον αη Βασίλη Και μη μου πείτε ότι δεν υπάρχει γιατί εγώ πιστεύω στον άγιο Βασίλη τόσο ανιδιοτελώς  όσο και στο δώρο αξίας άσε το καλύτερα για αργότερα το καρδιακό αγάπη μου.

και για να βγάλω την αγωνία από την Αθηνά αυτά είναι τα κανονικά,αγγλιστί original,κάλαντα

20 σχόλια:

  1. χρόνια πολλά, με υγεία, δημιουργικότητα και αγαπημένα πρόσωπα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άψογα τα κάλαντα!
    Θα τα μάθουμε να πούμε αυτά του χρόνου!
    Περσέα μου, σου εύχομαι ότι, μα ότι επιθυμείς να συμβεί!
    Σε ασπάζομαι!

    ΥΓ. Μην ακούς τι λένε...
    Υπάρχει Άη Βασίλης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χρόνια πολλά περσέα, να σε χαίρονται οι άνθρωποι που αγαπας και σε αγαπούν!

    με υγεία, με χαμογελο, με αγάπη και γέλια!

    καλα΄χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν ξέρω για άγιο Βασίλη αν υπάρχει, είμαι συγουρη για τον αι Γατίλη....
    Καλά Χριστούγεννα με αγάπη υγειά χαρά...
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χρόνια πολλά περσέα μου,με υγεία και χαρά...φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όμορφες Γιορτές να έχεις!!!Χαμογελαστές!!!
    Την Καλησπέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά Περσέα, καλές γιορτές να περάσεις δίπλα στους δικούς σου με υγεία και χαρά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά Χριστούγεννα, με πολύ υγεία, ευτυχία, και ότι άλλο ποθείς σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χριστουγεννιάτικες ευχές στέλνω απο την καρδιά μου
    σ'όλους αυτούς που αγαπώ και βρίσκονται μακριά μου!!!

    Καλα Χριστουγεννα να εχεις μικρουλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ουουουου! Καλές γιορτές και πολλές και καλές επιτυχίες σε όλα τα επίπεδα και σε όλους τους τομείς :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά Περσέα μου!!!!
    Ό,τι επιθυμείς ,πολλές ευχές από καρδιάς και όλα τα όνειρά σου να πραγματοποιηθούν το Νέο Έτος!
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα! Αγάπη, χαρά, ευτυχία και πρώτα απ' όλα υγεία εύχομαι σε εσένα και αυτούς που αγαπάς! Να περάσεις υπέροχα!!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά & καλά Χριστούγεννα!!!
    Υγεία,αγάπη & ευτυχία στη ζωή σου!!!Και φυσικά πολλές επιτυχίες όπου εσύ θες!;)
    Να είσαι πάντα καλά και ο Άγιος να σου φέρει το δώρο που επιθυμείς!!!
    ΜΜΜάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. λατρευουμε ουκ αν λαβεις παρα του μη εχοντος! χρονια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. χρονια πολλα με υγεια και αγαπη!

    Αν νιωθεις καλυτερα, ε ναι λοιπον, υπάρχει ο χοντρουλης με τα κοκκινα, και λεει και τα κάλαντα και ζητιανευει και δώρα φέρνει όπως ειδα τις τελευταιες μερες στους δρομους!

    Πολύ αι Βασιλης επαιξε...

    φιλια πολλα

    ο,τι επιθυμεις να το παθεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χαχαχα, ωραία αυτά τα κάλαντα! Ελπίζω μόνο να μην βγήκες να τα πεις σε αυτή την έκδοση γιατί μάλλον δεν θα μάζεψες και πολλά!
    Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εγω ατυχησα αυτη τη χρονιά...
    Ο Αγιος Βασιλης πεθανε... απο τα πολλα γέλια, οταν του ειπα οτι "ημουν καλο παιδι"!
    Καλη Χρονια γεματη υγεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή